Alarm?

Japp, nu är det bara 13 dagar tills jag är hemma i älskade Göteborg igen, och jag ser fram emot det så himla mycket ska ni veta. Är riktigt trött på en otroligt insöad kollega till mig just nu! Irriterar mig grymt mycket, och det är få saker som kan få mig irriterad. Menmen, solen lyser nästan varje dag och jag sitter på verandan och löser korsord och solar hela dagarna. Eller ja, när jag inte jobbar då förståss. Imorgon är det jobb mellan 14-19.30 och sen är det la smfinalen i hockey som lockar. Även om jag är Frölundait är det ändå intressant att se på.

Jaja, på söndag flyttar jag officiellt ut från denna lägenheten och in i en ski-in-ski-outstuga på andra sidan berget. Ska spendera den sista veckan med mina vänner skidlärarna. Det är några som jag kommer oerhört bra överens med, till skillnad från min insnöade kollega. Men han ska inte få förstöra min sista tid här, det vill jag inte ge honom!

Skriver kanske mer imorgon, efter en lång morgon på altanen, i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0