VÄRLDENS VÄRSTA NATT:

Som jag kanske skrev igår så var jag dundersjuk! DUNDERSJUK MED STORA BOKSTÄVER! Inte cancer eller hjärtinfarkt, men jäkligt sjuk ändå! Sådärså! När jag sedan kulle sova så visade detta sig vara stört omöjligt. Vad tror ni att jag gjorde då? Ja, efter två timmar somnade jag och när jag började snarka så vaknade jag. Varje gång jag andas in djupt så känns det som att jag ska drunkna. Snark-drunkna-snark-drunkna-snark-drunkna, som tur är visade det sig att jag märker när jag håller på att drunkna, så jag dog inte. Det är en bra lärdom om jag någon gång råkar somna i vatten, det finns faktist en möjlighet till att jag kanske gör det ibland.

Som ni kanske märker så har snoret gå upp i hjärnan på mig och jag har nu 99% snor och 1 ynka hjärncell därinne. Resten är nog luft eller blodådror...

Nu ska jag försöka sov-drunkna lite till! Tentan idag gick bra! Pusspuss


Ungefär såhär ser jag ut nu - minus mascara och + glasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0