Grundsund-Stugan-Hem-Segling

Ja, just nu är jag på semester, och åker därför runtomkring överallt och lever livet. Helgen spenderades på Henriks sommarstuga i Grundsund, så himla fint. Champagne i solnedgången och mycket skratt med trevliga vänner. Sedan drog jag till stugan och familjen en dag och solade, sov ut och myste. Nu är jag hemma på mellanlandning och om två timmar åker jag upp till vår segelbåt och seglar resten av veckan. Ska bli jätteroligt, om jag lyckas hålla mig undan sjösjukan vill säga... I övrigt så är det nu 99% bestämt att jag flyttar till Brighton om fem veckor. Ska plugga engelska där innan jag åker till Indonesien i vinter. Jag har med andra ord en helt underbar tid framför mig. Vi hörs när jag äntrar en hamn där mitt mobila bredband fungerar! Skall verkligen försöka uppdatera från seglingen!

Kommentarer
Postat av: ida

grymt cool blogg :)

2009-07-27 @ 20:54:40
URL: http://minstaduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:D

http://dollhouse.devote.se är våran blogg ialf,vi har precis börjat blogga:)



/Vendela & johanna

2009-07-28 @ 11:14:22
Postat av: Anonym

av hela bloggen har du bara fått 6 kommentar hehhe plus mig 7 gud va synd

2009-07-28 @ 11:45:39
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 300kr hos Smycken4u-smycken online.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-presentkort-300kr.html



Var gärna med :)

2009-08-01 @ 00:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0