Muskelgrop i pannan

Ja, efter mitt lilla missöde the other day så har jag nu fått en stor grop i pannan. Ingen ärr-grop, utan en muskeln-vill-inte-hänga-med-grop. Inte roligt! Så nu ser jag ut som en gammal rynkig dam på ett ställe i pannan. Inte snyggt alltså!

De senaste dagarna har spenderats på stan i jakt efter det perfekta, matta nagellacket från OPI som aldrig vill komma in. Som tur är så verkar det som att Åhlens får in det nu i slutet av veckan, skönt! Inte kul att rusa runt i alla butiker. Däremot har jag kommit över ett perfekt läppstift som livar upp hela mitt ansikte, kommer tyvärr inte på vad det heter just nu men det är från MaxFactor.


Härr ser ni både läppstiftet och en liten del av gropen i pannan. ser ni den?
På höger sida av bilden uppe ovanför ögat... Snyggt? Nej!
Ska ringa sjukvårdsupplysningen nu och höra om jag kanske borde söka läkarvård. Har inte gjort det än, och det kanske inte är så bra eftersom jag varit yr och trött sedan jag gick in i dörren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0