Ang. stil

Som ni kanske sett så finns det en kategori här i bloggen som heter "Mode" där jag samlar alla mina kläder, inspiration etc för framtida visningar. Mest för att ni ska se hur jag går klädd om dagarna.

Min stil är väl casual-mode, mycket jeans, mycket kavajer och linnen. Och smycken, smycken och ännu mer smycken. Det ändras efter humör, tid på året och annat såndär som alla andra bloggare också följer.

Jaja, det jag ville säga med detta inlägget är att i framtiden så kommer jag försöka ta ännu mer outfitbilder på mig, för jag vet att folk tycker att jag har go klädsmak. Eller ja, vet och vet, jag märker det.

Detta halsbandet köpte jag idag på HM för 99 kronor.
Helt okej, helt underbart och jag älskar't. Ni får säkerligen se det i morgondagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0