Beställnings-shopping

Det är vad jag har ägnat eftermiddagen åt; att hitta saker som folk av olika anledningar vill ha tag på men inte har tid/ork att fixa själva. Idag innebar detta en intensiv jakt på en styck hockeytuta samt ett par "högklackade, rosa, plastiga, billiga skor". Lyckades fixa båda och nedrar vad roligt det var! Roligt, och varmt! Värmen ligger kvar här i Göteborg, och jag älskar't! Imorgon innebär detta snygga kläder i form av shorts, skjorta och solhatt.

Så, här ligger jag nu, på min nya gosiga matta. Haha, jag blev trött på sängen helt enkelt. Ringarna är från Indien och från farmor. Armbandet är från ett ex, så jag vet inte vart ni kan köpa något av det.... tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0