Crazy night!

Minst sagt, ja! Kom aldrig hem inatt, utan istället för tjugo minuter sedan. Kom ju somsagt till Lund och var hemma i lägenheten i max tio minuter, dvs raggardusha (stavning? ni vet hur det är...) Drog sen in till staden på konster, satte mig i en park med kompisar och drack öl, sen bar det av på partajjpartajj. Hundra miljarder saker hände, jag höll mig utanför allt som vanligt...

Jaja, hemresan alltså, jag visste att Vivvi bodde i närheten så vi tog sällskap. När jag sen skulle cykla sista vägen hem så pajjade cykeln, så Vivvi var snäll nog att låna ut en luftmadrass till mig. Helt underbart, och nu på morgonen när jag skulle cykla hem så kom jag heeeeeeeeeeEEEEeeelt fel. Som tur är så träffade jag på en trevlig man samt en trevlig kines som kunne leda mig på rätt väg. Tusen tack för alla snälla människor!


Nej, nu ska jag sova lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0