Dagen från helvetet!

Ja, så känns det! Är helt totalt slut nu faktist. Känns som att jag skulle kunna sova i hundrade år, hurra, hurra, hurra... Nej, skämt åsido, det är helt otroligt! Vaknade sex, duschade, åkte till jobbet klockan halvåtta, slutade tolv. Drog till stan och köpte studentlitteratur och skrev in mig på kåren, tog typ en timme för ingen visste något om någonting. Sen bar det av till la police där det tog över en timme till. Kul liv liksom. Och så, när jag äntligen var påväg hemm runt fyra så kokade bilen. Javisst, självklart! Blev helt sjukt störd av det, började nästan gråta av trötthet. Somturvar så var Josse där och pratade med mig. Sen, när vi löst situationen vid femtiden så lyckades vi ta oss in till stan och käka kinamat! GOTT eftersom jag inte hade ätit på en sisådär tio timmar, och då bara ätit en macka. Kom sen hem vid sjutiden!

Så, där var min dag. Har halvsovit hela kvällen, och nu ska jag sova lite till, för imorgon så är det jobb hela dagen och på söndag drar jag till ROOOOOOOMA! Snacka om välbehövligt...


Känner mig lika trött som jag var full på denna bilden... Dvs ganska jätte!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Fin bild i headern

2009-06-06 @ 21:33:02
URL: http://ammiebyammie.blogg.se/
Postat av: Frida

svar Amelie: Tacktack, önskar att jag kunde se ut så alltid!

2009-06-16 @ 00:39:31
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0