Ensam?

Är helt ensam hela dagen idag, vilket är skönt, men efter ett grymt bra gossip girlavsnitt så känner jag mig totalt ensam och övergiven. Vet inte varför... Kan bero på att jag är singel! Haha, iofs frivillig sådan, och vissa tider känns det jättebra, men andra tider, som nu, så saknar man någon att mysa med. Jaja, hur ska då detta lösas? Jo, imorgon är det träning och skidåkning som gäller hela dagen i hopp om att bränna lite kalorier och förhoppningsvis få lite smalare mage, för jag älskar min rumpa, den ska inte krympa något. Även om den ibland är liiite ivägen, men jag skyller det på spinning och skidåkning! Inget överblivet fett där inte. Nu ska det drickas smoothies för att få lite energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0