Fest!

Ja, eftersom jag inte bloggat på en halv evighet (läs en månad..) så kommer nu här en liten sammanfattning om vad som händer och sker häruppe i norra Värmland.
- Vecka sju var jag uppe med familjen i Trysil och passade på att göra årets vurpa. Haha, pappas min var helt sjukt rolig, han trodde seriöst att jag hade slagit ihjäl mig.
- Jag pratar numera "precis som hon i Fucking Åmål" vilket knappast är en komplimang.
- Jag och min parnter in crime Hanna (från Lich...) har shoppat sönder oss i Karlstad en dag.
- Jag har fortfarande inte haft en uberfylla...

Nehepp, nu går det inte att ladda upp bilder här heller... kul skit! Så jag blogga mer när mitt internet beslutar sig för att samarbeta med mig igen. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Becca

Karlstad är den bästa staden att fynda i!

2009-03-04 @ 23:53:40
Postat av: Anonym

svar Becca.: Hmm, det kan man ha delade åsikter om :p

2009-03-05 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0