Is!

Jahapp, nu har blötsnön smält så det är is, blankis, all over the place. Halkade superilla när jag gick till gymmet idag, så jag fick ett sår på handen, mindre roligt faktist. Är dock stolt över att jag kom iväg till gymmet och tränade litegranna, det är inte varje dag man orkar det. Åtta var jag hemifrån och var hemma för bara några minuter sedan. Ligger nu framför tvn och tittar på nyhetsmorgon. Snart ska jag duscha och sen är det jobba, jobba jooooobba som gäller. Till halvåtta ikväll, sen kanske det blir träning igen, får se lite vad jag känner för... Haha, om jag känner migsjälv så tror jag att jag tränar imorgonbitti istället, för nu är det beach 2009 som gäller, och bikiniåkningen sista dagen. För ja, vi ska åka storbacken ner i bara bikini, gott e de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0