SOLLEFTEÅ!

Japp, finfin gäst på jobbet idag, han sprang runt och skanderade S-O-L-L-E-F-T-E-ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ-E, och sen ville han att jag skulle visa honom hem och bädda ner honom i sängen, med mig! Jag tackade dock nej, orka göra det på arbetstid liksom ... haha! Roligt iallafall, speciellt när han var hyfsat snygg. Sen så var det inte mkt mer kul på jobbet.

Däremot, när jag skulle hem och upp för väääääääääääääärldens längsta backe, så klarade jag det inte och bilen började bara slira, så jag fick backa ner, väl där så klappade jag migsjälv på huvudetoch sa "duktig Frida, nu försöker vi eeeeeeeeeeen gång till" och så klarade jag det inte, men ändå! Fy fan vad stolt jag är över migsjälv måste jag säga! Jag är som ni kanske annars vet en av sveriges sämsta bilförare.


 You know you love me xoxo - Frida

Kommentarer
Postat av: Ella

Är din bil bakhjulsdriven? Prova isf nästa gång att backa upp. Funkar alltid! :) Det är lurigt, jag vet. Men det funkar iaf, så du slipper gå! Kraaam

2009-03-28 @ 10:40:21
URL: http://bellisen.bloggie.se
Postat av: Frida

svar Ella: Haha, men jag suger på att backa.. men lyckades ju backa ner från före andra kurvan. Jag gick och tänkte på hur många kalorier jag brännde :P

2009-03-30 @ 12:31:24
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0