Tuttar?

Frida säger: precis! Bra inställning jag vill också ha någon som är kär i mig
*PIIIIIP* säger: hahah jag kan vara kär i dig om du vill
Frida säger: nej, det ska vara frivilligt vill inte ha ngn sympatikärlek
*PIIIIIP* säger: jag kan vara frivilligt kär ;D om du lovar att jag får se dina tuttar hahahaah
Frida säger: hahahaha, men *PIIIIIP*, man kan bara vara kär i en NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
*PIIIIIP* säger: vadå? jag gillar tuttar

Japp, and on it goes! Seriöst sjukt! Hur fan lyckas man hålla denna nivån på ett samtal utan att tröttna på varandra? :P Kul iofs att veta att han gilalr tuttar. HOHOHO! Nej, nu börjar jag flippa ur, har jobbat sen klockan sju imorse och jobbar fortfarande, det är mindre roligt men desto mer roligt när lönen rullar in nästa månad... Lite får man änna offra sig för pengarnas skull tycker jag.  Och nu la HV71 lagt ett mål i Scandinavium, kul skämt! Detta är knappt roligt längre, kommer snart sitta och storlipa om inte grabbarna på msn lyckas muntra upp mig :P
ÅH FY FANKEN, en urhoppad axel, på en frölundait, inte roligt.. nedra Hv.

Kommentarer
Postat av: Söt redhead

shit han där piiiip verkar vara helfestlig ju!!

oh i want him!

Hälsa honom att mina tuttar sitter här och väntar på honom!

2009-03-26 @ 19:23:22
Postat av: Frida

Haha, precis :P

2009-03-26 @ 21:30:27
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0