090501

Första maj och alla är ute och demostrerar. Detta gäller alla partier men jag känner att denna dag är ändå arbetarrörelsens dag, och vänsterpartiernas dag också. Därför väljer jag att inte demostrera för jag respekterar deras dag, jag (som moderat...) skulle kunna gå i moderattåget men gör inte det pga jag respekterar denna dag. Jag anser att 6e juni kunde bli högerpartiernas dag.

Jaja, nog om politik och saker. Idag har varit en finfin dag, vaknade runt tolvtiden efter lite svirande igår. Åt världens mysigaste äggfrukost med familj och vänner. Låg på altanen och solade med Becca och sen drog vi till Ikea och köpte en klädstång. Så nu har jag världens underbaraste walkinclosetliknande rum, och nu saknas bara en matta! Nästa punkt på inköpslistan.

Kvällen har spenderats med familjen och imorgon blir det rosé med Thim och lite festande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0