090505

Ja, gårdagen dådå... Var och shoppade med mina älskade systrar och hittade en sjukt snygg jacka från Filippa K! Så nu känner jag mig riktigt classy med FilippaKjacka, Chanelväska och Pradaglasögon. Haha, jag börjar bli en gammal märkesnörd. Men jag blandar ju upp det med lite annat smått och gott från Gina Tricot etc.

Ja, det var det. Och så sjöng jag en massa på kvällen, kände på sparkarna från Klaras lilla bebis! Den kommer i augusti och det känns helt sjukt när ens vänner börjar skaffa små barn. Så gammal är jag ju inte, jag är bara 19 år ju.. Nej, nu måste jag dra!

Kommentarer
Postat av: Ella

Jo, det där med bebisar känns igen. Flertaler av mina närmre vänner har barn nu. En del t o m flera... Välkommer till "vuxen-livet" Frida! :) Puss puss

2009-05-07 @ 10:39:23
URL: http://bellisen.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0