Alltid fucka upp!

Ja, det är vad man kan kalla blogg.se för. Blir galen! Men vad ska man göra? Har ju provat metrobloggen, men den funkar inte ens hälften så bra, så lite bra är ändå blogg.se. Två av fem toasters!
-Och bilden funkar fortfarande inte att ladda upp, så jag laddar upp en annan så länge-

Den gick minsann att ladda upp! Och vad ville jag då med denna bilden? Jo, mest nämna sådär snyggt i förbifarten att jag ska till Rom om tre veckor. Där finns Starbucks... Fast just denna Starbucksmuggen är från Paris
, det är en super- grande caramell-macciato glacée. Kunde beställa på franska, men fransmannen fattade inte mitt namn (Frida) så jag fick bokstavera det. Mitt barn ska heta Anna eller Sophie, så alla kan stava i alla länder. Jag menar, hur kul är det att kallas Fo-Ri-Do-A i Asien? Inte särskillt snyggt faktist..

Nej, sova var det! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0