Fear no darkness, promised child!

Ytterligare en underbar dag i livet avklarad. Dagen har varit oerhört produktiv då jag fått en ny sångpedagog (före detta hovsångerska) fixat och trixat lite härhemma och ahft det allmänt finfint. Dock är utväxten kvar, suck. Orka fixa det såhär sent. Får dra till frisören tror jag... Såhär ser jag ut nu iallafall, helschleten kallar jag det. Fast ni kanske kallar det gorgeous! Vem vet? -Bilden kommer, blogg.se strular-

Samtidigt sitter jag och lyssnar på denna låten, och imorgon skall jag till Handels för att se skillnaderna mellan handelsrätt på Gu eller Juridisk grundkurs. Kanske läser båda eller bara juridiken. Vi får se lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0