Finns inga män, finns bara småpojkar!

Clas Ohlson, Örebro
Två män ~50 står och pratar i kassan.
Man 1: Tänk dagens ungdom, de är aldrig ute längre utan sitter bara framför datorerna.
Man 2: Ja man minns när man själv var ung och lekte. Idag lär de sig inte hederligt arbete!
Man 1: Ja men värst är det för tjejerna.
Man 2 (med höjt ögonbryn): Vad är det med dem?
Man 1 (förskräckt): Ja det finns inte några riktiga män för dem längre! Bara småpojkar som ska nörda framför en dator!
(läst på tjuvlyssnat.se)

Ja, jag kan inte hålla med mer. Hur många av mina pojkvänner har varit såna? Jo,cirka ungefär 100% av dem. Stackars oss tjejer. Men jag har lärt mig av mina misstag och gör dem aldrig igen!

Kommentarer
Postat av: urken

Feministjävel

2009-05-29 @ 16:46:04
Postat av: Frida

Svar Urken: Ohja, visst är jag feminist. Och en liten jävel också (ibland..) Tack för komplimangen!

2009-06-02 @ 15:44:25
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0