Riktigt jävla apförbannad!

Hur svårt ska det vara att fatta att man inte ska sno saker av sin syster? Imorse vaknade jag ju som sagt av att min lillasyster kom in i rummet och försökte stjäla mina kläder när jag sov. Som tur är så kom jag på henne, och hon fick inte låna något. Vilket jag sagt till henne ungefär en miljard gånger.

Nu har hon även snott mina skor. Förstår ni? Mina skor? Jag köper sneakers för flera hundra för att jag bryr mig om märken och sånt. Hon köper tattarsneakers från Din Sko för 150 spänn. Tro fan att hon snor mina skor ändå!!! Blir galen! Seriöst? INGEN, jag repeterar INGEN snor mina skor. Tilläggas bör även att hon snott och förstört ett par skinnstövlar á 1200 spänn och ett par jättefina nitpumps för 400. Vad gör man? Så nu har jag satt upp en lapp, samt låst in alla mina skor i mitt rum. Hoppas att hon fattar vinken för nästa gång får hon en ordentlig smäll och en faktura på samtliga skor hon någonsin förstört och lånat. Hårt mot hårt! Som hon bäddar får hon ligga, köper hon billiga sneakers som man inte kan flasha med så får hon fan ha dem. Hon ska inte sno mina dyra sneakers för att försöka verka rikare än vad hon är.


Dessa sneakers rör INGEN utom ägaren till dem. Det gäller samtliga tre färgsättningar som jag har av samma sneakersmodell. Förstår ni att jag älskar dem eller?

Kommentarer
Postat av: h

har letat efter just de skorna...

2009-05-21 @ 18:24:18
URL: http://halshammar.se
Postat av: Frida

De finns inte i 2009-kollektionen. MEN de finns utan den svarta randen på sulan i år också. Finns på Extreme Sports, Johanssons skor och Stadium. Lycka till!

2009-05-21 @ 21:07:05
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0