Världens bästa syster!

Eller ja, Sveriges näst bästa iallafall. Är så stolt över att ha en sjukt bra handbollsspelare till lillasyster. Det är också hon (eller ja, hennes lag...) som har gjort att jag inte bloggat något idag. Panikväcktes fem över åtta imorse, jagmenar, FEM ÖVER ÅTTA! En söndagsmorgon? Ja, tydligen sant. Åttondelsfinalerna avklarades bra, sen rullade det på, ända fram till A-slutspel. Stolt storasyster!!!!

Så, nu vet ni även vad jag gjort idag. Skulle ju även blondera håret men någon TATTARE hade gått runt i butiken och snott samtliga hättor ur slingförpackningarna så jag får gå tillbaka imorgon. Sånt suger!


Eller ska jag gå tillbaka till när jag var brunett? Hmmm... svårt val. Men det blonda känns fräscht nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0