Whoops, flygkrasch!

Sådär, då har ännu ett plan kraschat, i Indonesien. Dit ska jag i vinter, wish me luck!! Iofs ska jag flyga till Rom innan, så det vore ju lättare att krascha då, för då är det närmare hem. Tänk på det! Fast helst skulle jag inte vilja krascha allt. Det önskar jag mig i julklapp.

Och visst hade jag fint risigt hår när jag var i Kambodja förra vintern? Detta berodde på att jag var så sjuk att jag inte kunde äta på sisådär tio dagar. Och då pratar vi no food at all. Inga vitaminer=dåligt hår. Det tog tre månader att repa mig, och första veckan när jag skulle lära mig äta igen så missade jag munnen. Kul liv!

Kommentarer
Postat av: Ella

Helluuu! :) Ja, det är verkligen asskönt att vara därifrån. Har nästan förträngt vintern :S Haha! Nu chillas det mest innan det blir dags för Hamburgssund hela sommaren. Vad ska du ha för dig förresten? Hittat nån jobb? Kram kram!

2009-05-20 @ 12:02:31
URL: http://bellisen.bloggie.se
Postat av: Frida

Japp, jag jobbar på mitt gamla jobb, och ska antagligen plugga paralellt under sommaren. Ja, visst är det gött att vara därifrån??

2009-05-20 @ 14:38:25
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0