Recap 09-10-27 till idag!

2009-10-27 Tisdag: En jättefin men lite smått panikfylld dag med enbart plugg och en muntlig presentation. Jag fick senare reda på att jag fick ett Marveous på presentationen vilket är typ det högsta man kan få. Sedan gick jag hem och pluggade till tentan.

2009-10-28 Onsdag: Längsta dagen i hela livet? Tenta 10-12 (jag klarade den!!!) Skidträning hela eftermiddagen med laget, jag klarade dessvärre inte att åka så aktivt som jag brukar pga tummen. Det är inte skönt att putta ner pinnar när handen viker sig! Satt och pratade med Robin mot slutet. Åkte hem, powernapade och sedan ner på stan för förfest och sen Audio. GRYM KVÄLL!!! Tog en nattlig promenad hem med en viss kille, följde inte med in...

2009-10-29 Tosdag: Inte det minsta bakis! Sover lite, städar lite och bara chillar hela dagen. Det behövs ibland i mitt ganska hektiska liv! Tror att jag tog en fika med några vänner, men minns inte riktigt, det var ju trots allt ganska länge sedan!

2009-10-30 Fredag: Inga lektioner pga midterm-break och Halloween! Åkte ner på stan och köpte tyll för att göra världens största rosett till min Lady Gaga-outfit. Hem till Emma på en helt galen halloweenfest vilket resulterade i världens förkylning och lite flört med en annan kille som jag stöter på ÖVERALLT!!!

2009-10-31 Lördag: Vaknade i Emmas soffa, drog hem och satte på mig skidkläderna och drog till backen. Satt och pratade med en viss ung herre hela dagen eftersom jag inte får tävla för min GP. Klippte ihop en galen film från denna dagen som ni kan se på facebook! Kom hem vid halvtvå på natten och var helt slut!

2009-11-01 Söndag: Slappardag, igen! Städade hela mitt rum och njöt över att vara ensam hemma. Sprang omkring i nattsärk hela dagen och flummade.

2009-11-02 Måndag: Redan en hel månad sedan min 20-årsdag! Känns sjukt vad gammal man blir. Skola och sedan inget speciellt tror jag, jag njöt ännu en dag över att vara hemma själv. Åkte och storhandlade och förstekte en massa mat så man slipper göra det senare, micromat ftw!

2009-11-03 Tisdag: Drog och klippte håret efter skolan! Det blev (dessvärre...) lugg igen! Jag ska aldrig mer klippa av mig luggen, det känns inte som jag. En fruktansvärt regnig dag!!! Drog till Open Mic med mina kompisar, med frierier och allt vad det innebär och sedan till Pav Tav där vi mötte upp killarna, kul!

2009-11-04 Onsdag: Ingen skola som vanligt på onsdagar. Drog ut med skidgänget på kvällen och hade världens barrunda vilket resulterade i att jag pratade med unge herrn igen. Mys!!!!! Kärlek på G? Kanske, jag vetinte, han vill att jag ska stanna här i England iallafall...

2009-11-05 Torsdag: Vaknade i fel säng, inget hände! Jag är ingen sån tjej! Drog hem och sov lite mer eftersom jag kände mig sjuk. Drog ut och åt med tjejerna på kvällen, fick i mig en halv portion nudlar. Man får vara glad för det lilla när man är (kärleks..?)-sjuk.

2009-11-06 Fredag: Ingen skola idag heller, var fortfarande spyfärdig och dan. Inte kul!!! Fick slita mig hemifrån och gå till Gemmas 20-årsfest, det var ganska dragigt och jag fick låna en av hennes klänningar och vi drog ut till Life. Kom hem redan halvtre vilket var välbehövligt!

2009-11-07 Lördag: Mådde fortfarande kymigt och låg hemma och pluggade hela dagen. Jag måste komma i förväg pga BUDs i Edinburgh!!!

2009-11-08 Söndag: Idag, har chillat!!! Och PLUGGAT! Det behövs!

Ja, det var alltså min lilla genomgång av de senaste dagarna. Jag har uteslutit mycket pga att jag är väldigt borta och sjuk för närvarande. Har hostat i flera veckor! Nu ska jag återgå till pluggandet och jag hoppas att jag kan uppdatera oftare i fortsättnignen!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahhaa jag vet inte om jag ville veta att du vaknat upp i en annan säng ;) HAHAHA! Duvet det är inte bara dina kompisar som läser din blogg! Hahahah! Hoppas han är värd dig!

2009-11-09 @ 20:52:56
Postat av: Frida

Svar Lovisa: Hallåååå! Vi gjorde ju inget... Har aldrig du vaknat upp i en annan säng än din egen?

2009-11-09 @ 23:47:18
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0