Fin dag! IGEN!

Ojoj vilket medflyt jag har, i livet alltså, inte ur näsan!

Vaknade upp imorse och kunde andas väldigt fint ur nosen min, så var denna dagen räddad. Började tom städa rummet runt 7 och fortsatte en timma, hur ofta orkar man det på morgonen? Drog sen till skolan och kollade på en film som var väldigt bra, ytterligare en fin sak med dagen! Käkade lite sallad till lunch och hade sedan en finfin lektion om the goverment och house of commence här i England, fruktansvärt ointressant föreläsning måste tilläggas. Suck, skalan på dagen sjönk lite... Efter riktiga plugget käkade jag lite till, syndare här, och pluggade tillsammans med de andra.
Kören började idag vid klockan 6.10 pm, den var jätterolig, trots att alla inte sjöng sådär jättetonsäkert och sånt, men trevligt var det! Hamnade brevid en tjej som hette Savannah som var hur goo och gullig som helst! Lite sådär halvfreakad precis som jag! Slutade med att jag hängde med till hennes student house och träffade hennes engelska vänner. Det var en kille som hette Dan där som också ska till Brentwood imorgon på skid-tryoutsen, han var verkligen jättegullig och hur söt som helst. Lite sådär tafatt som jag gillar vissa killar, jag rodnade väldigt mycket när han frågade "do you want to sit next to me on the bus tomorrow?". Sådär lite halvbarnsligt men himla gulligt!
Fick även mitt liv tarot-kortat av Stephen och alla kort visade på hur svårt jag har för att fokusera på vissa saker, och att jag har haft ett svårt liv. MEN jag kommer få bra framgång genom att ge kärlek till alla, Stephen försökte övertala mig om att det var HAN som skulle få kärlek, men där gick han verkligen bet alltså! Dan är mycket sötare, haha, fast lammkött är de båda två nu när man är såhär gammal!
Drog sedan hem och vips, här sitter jag nu. Jag har ätit macaronies and cheese för första gången, Savannah sa att jag skulle spy lite när jag åt det, men det var helt okej!
Nu tänkte jag faktist nana natten ett tag, imorgon är ju en ny, fin dag! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0