Recap:

Nu har jag varit dålig på att blogga igen. Tänker inte be om ursäkt för det är inte så att ni (få...) läsare skriver något vettigt (eller något överhuvudtagget...) i kommentarerna:

2009-10-21 Onsdag: Vad ska man säga? Jag vaknade alldeles för sent för mitt eget bästa och kunde inte andas. Roligt liv man har va? Gjorde verkligen ingenting vettigt under hela dagen och sedan drog jag på mig golfutstyrseln för att gå på pubrunda med skidlaget. Man måste ju prioritera, och jag hade ingen skola under dagen så jag gick och pubade med skidlaget. Mitt älskade lilla skidlag, jag kommer sakna dem så jag gråter ögonen ur mig! Förfestade lite hos Emma och sedan drog vi till första puben; Yates! Redbull+vodka £1,50!!! Inte helt fel om ni frågar mig! Fick mig en finfin I <3 Sussex Snow t-shirt som jag drog på mig. Fyra barer senare och både jag och Emma var helt slut och slarvade hemåt. Jag somnade i Emmas säng och vi sov väldigt länge och skönt!

2009-10-22 Torsdag: Vaknade upp dunderförkyld i Emmas säng! Vi sov med en toapappersrulle mellan oss och snöt oss hela natten. Det är vänskap mina vänner, när man kan snora och snarka utan att hata varandra dagen efter! Vi åkte in till skolan och betalade in våra pengar till BUDs, en väldigt stor skidturnering i Edinburgh. Jag skriver nog mer och mer desto närmare vi kommer den! Jag åkte sedan hem och pluggade hela kvällen!

2009-10-23 Fredag: Kom tyvärr inte upp till skolan denna dag heller, jag var verkligen helt körd i hela nosen och bihålorna. Öronen hade fått sitt också mina vänner! Åkte till Fanny-Moa-Ingrids lägenhet och hämtade min vinterjacka som de hade fått på måndagen efter mitt läkarbesök. Jag fick spatt och drog av bandaget så då slapp jag den skiten också! Senare på kvällen drog jag till Charlottes houseparty med Emma! Väldigt trevligt men lite för få snygga (och straighta...) killar. Somnade hos Emma igen, hon är verkligen så sjukt snäll som lånar ut ena halvan av hennes überstora säng till en som bor lite utanför staden! Iofs så är sängen två meter bred, så det har hon råd med!

2009-10-24 Lördag: Vad ska man säga? Ytterligare en o-gjord dag! Låg och sov hela dagen nästan, drog hem och sedan sov jag lite till. Jag har börjat med anti-snor-tabletter som ger mig världens sömnbehov.

2009-10-25 Söndag: Sov och skrev uppsats, inte så mycket mer att säga om det.

2009-10-26 Måndag: Första skoldagen på riktigt riktigt länge, och gissa vad? Jag överlevde! Uppsatsen blev jättebra och allting kändes bra. Klockan 1.45 pm drog jag till läkaren där jag fick en stödskena för min snea tumme, jag måste ha den i fyra veckor till. Sjukvården här är verkligen jätteeffektiv och alla är jättegulliga mot den lilla blonda svenskan med felaktiga tummen! Jag tröstade mig med att köpa ett par GRYMMA O'Neill skidvantar för bara £2,45. Tur att man har bebishänder ibland! Mamma skickar min fina skidjacka imorgon och imorgon ska jag gå och köpa ett par superfina Helly Hansenskidbrallor som var på rea. Nu kanske jag äntligen ser lite sportslig ut i backen igen...

Nu ska här sovas, för imorgon, ja, då är det skola igen! Puss (eller ska jag skriva x?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0