FEST!

Haha, ja det är väl det jag gör här, det, pluggar och pratar engelska. Livet är allt bra underbart!

Vart är jag då? Jo, jag är i Brighton and Hove, en väldigt söt liten stad i södra England. Jag bor hos en väldigt trevlig kvinna vid namn Rosan Bucknall, hon är hur snäll som helst. Jag var ju lite rädd att det inte skulle fungera så bra mellan oss, men det gjorde det.

Vad gör jag? Jo, jag pluggar engelska på University of Sussex. Jag går i en jättetrevlig klass med hur många sköna människor som helst. Verkligen toppen!

Det var väl det. Allting är helt perfekt, maten grym (eftersom jag lagar den själv...) och engelsmännen helt okej snygga. Iallafall männen, kvinnorna är lönnfeta allihopa... Och vet ni vad det bästa är? Man kan köpa Gin & Tonic på burk, färdigblandad! Gissa om jag är glad? OOOOOOOH YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0