Godmorgon

höll jag på att skriva... Godkväll menar jag snarare! Jag kom hem från skolan redan vid halv två idag, sen råkade jag falla asleep så jag vaknade inte föränns klockan sex. Jobbigt läge! Så nu borde jag egentligen plugga, men jag tror att jag tar det imorgon istället, är ju ledig då! Gött mos!

Vad händer här i England då? Jo, inte så mycket, jag pluggar och festar. Och umgås med sköna människor. Köpte också ett par snygga gummistövlar igår, himla bra är dom alltså, och snygga. Märket spelar ingen roll, eller hur? Jaja, Hunters blev det, men de är mycket billigare här än i Sverige, så helt galen är jag verkligen inte.

Min högsta önskan just nu är att bli kär, sådär himla jättelyckligt kär så det bara pirrar i magen. Besvarad kärlek dessutom. Så kär vill jag bli. Har någon något villigt offer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0