Utekväll nummer sju på en vecka?

Har tappat räkningen. Jaja, idag var fin. Kom till någon fin gammal heltäckningsmatteklubb runt niotiden, drog iväg på bandets efterfest vid halv ett något. Käkade en hamburgare och drack Smirnoff Ice (och nej, jag kan inte stava till Smirnoff när jag är nykter heller...så don't even bother). Nu är jag här hemma igen och längtar egentligen bara ut imorgon igen! Kul liv!

Btw, jag såg Mando Diao från bussen på vägen hem. Otippat? Japp!
Btw 2, blev tillfrågad att sjunga in några låtar. Svar? Japp!

Puss, kyss, kram och hela köret! Höres imorgon, kanske... om jag inte får för mig att plugga lite fonetik, vilket skulle behövas. Jaja! Nog tjötat, nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0