Fina vänner och shopping

Perpetuum Mobile - Penguin Cafe Orchestra

Jag har en fin vän som ibland skickar bra och fina låtar, detta är en sån. Blir glad varje gång jag hör fin musik, så det är ju positivt. Imorse sjöng jag en konsert i kyrkan och trots att jag blir nervös varje gång jag sjunger ensam i en stämma. Sjöng inte alltför mycket fel vilket var skönt.

Och jag känner mig som världens lataste människa som inte har tränat på snart tre dagar. Blir helt nipprig i hela kroppen och jag tror att jag ska shoppa av mig träningsbegäret. Behöver några par byxor, en långkjol och söta toppar. Min garderob ekar fruktansvärt tom på sommarplagg för närvarande, men det ska vi ändra på.


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Shopping brukar lösa det mesta :)

2010-04-02 @ 20:45:05
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Frida

Svar Johanna - MyShoebox.se: Japp, det löstes hur bra som helst!

2010-04-03 @ 01:28:25
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0