Il est TROP froid ici!

Gud vad jag fryser! Sjukt kallt i hela huset!!!! Kan iofs bero på att min kropp kräver solsken och värme för närvarande. En annan lite smånegativ sak med kylan är att man inte vet om det ska snöa, sola eller regna. Imorgon kommer jag däremot att köra på nya trenchen, sandalklackar och mitt nya favoritnagellack.

Lotta från Make Up Store.

Det lustiga med detta nagellacket är att det är lite hud-bajs-rosa-färgat. Helt underbar nyans helt enkelt. Bärs ju bäst med precis de färgerna jag är inkörd på nu, dvs kakhi, rosa och svart. Jag får helt enkelt börja fota dagens outfit lite oftare, för jag har faktist en sjukligt bra klädstil! Hybris deluxe! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0