Lär känna moi!

Bästa veckodagen
- Lördag, helt klart... Sovmorgon, brunch, shopping och fest allt-i-ett
Humör
- Nipprig på mitt utseende.
Favoritgodis
- 70 % Choklad, vuxenpoäng!
Är det nåt du absolut inte äter?
- Fiskbullar och bajs.
Kläder just nu
- Jeans och en randig oversize tröja.
Musik just nu
- Bakgrundsbabbel från Project Runway.
Favoritsaft
- Dricker aldrig saft. Gills vitamin water hallon-äpple?
Dagens längtan
- Att hitta en fin kille att spendera mitt liv med samt att bli en storlek 34.
Hur många kuddar sover du med?
- Alldeles för få.
Spelar du nåt instrument?
- Altfiol, piano, gitarr och så fuskar jag på lite alltmöjligt.
Dagens frisyr

- Fett och uppsatt i en knut mitt på huvudet.
Kommer du ihåg din första kärlek?
- Klart att jag gör.
Har du några homosexuella vänner?
- Ja!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid?
- Självklart! Det är väl inga problem eller?
Ser du på kärleken som ett misstag?
- Beror på vem/vad man är kär i. Blir man kär i en gurka så är det nog ett STORT misstag!
Bio eller promenad?

- Promenad till bion!
Dagens borde

- Lacka ett topplack på tidigare nämnda nagellack.
Dagens fundering
- Kan jag äta nyttigare och gå ner i vikt? Tror det? Börjar imorgon...
Snarkar du?

- Ja, det finns inte någon som inte har klagat på mitt snarkande. Zzzz!
Rädd för insekter?
- Nope, jag smäller ijäl dem med en sko! (Föreslagsvis flip-flops, det är bra schvung i dem)
Det här är jag bra på
- Jag är nog bra på allt faktist!
Vad vill du jobba som?
- Inköpare, I'm up and on my way.
Chips eller godis?

- Choklad dvs. godis.
Skriver du dagbok?
- Ja, jag har faktist en hemlig liten dagbok som jag skriver i som ingen annan läser.
Har du tatuerat eller piercat dig?
- Ja, har piercing i naveln och öronen och tatueringar målar jag på migsjälv för att se om de passar.
Hur många syskon har du?
- Två stycken underbara småsyrror.
Är du rädd för blod?

- Nej, inte det minsta. Skadar någon sig så är jag där på en sekund.
Anser du att du är stark?

- Enligt mig själv ja, enligt min pappa nej.
Röker du?

- Nej, aldrig gjort kommer aldrig att göra.
Snusar du?

- Inte det heller. Totalt nikotinfri sedan födseln.
Använder du knark?
- Att man ens frågar? Det är väl en SJÄLVKLARHET att man inte knarkar.
Kaffe eller te?
- Te, dricker två liter per dag... minst.
London eller Paris:
- ÅÅÅÅÅÅH, får jag inte välja båda??? Paris-London-Paris! Som två hemland för mig.
Favoritfärg
- Svart , rosa, beige och vit.
Född
- Sahlgrenska sjukhuset i Götlaborg.
Nationalitet
- 100% svensk och absolut inte jättestolt över det. En svensk tiger dessvärre. Jag tiger INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0