Vad jag behöver:

Så jävla mycket stress just nu. Skulle behöva hinna lyssna igenom hela denna, vilket jag inte gör, tio sekunder räcker. Kurslitteraturen har inte kommit så jag måste springa omkring imorgon och låna den, tentan ska vara inne på söndag klockan 23.59. Har tre tentor, en resa till Venedig, ett slutarbete och jobb de kommande tre veckorna. Jag kommer helt enkelt att få stressa som in i h-vete och köpa redbull imorgon. Peppa peppa peppa! Veckan 19 är jag typ helt ledig, då ska jag gå på pilates, spa och allt möjligt. Och förhoppningsvis hinna andas.

Så, detta var alltså sista inlägget för min del på ett tag. Hoppas att det är okej.

Skriv jättegärna en gullig kommentar som jag kan läsa om/när jag loggar in.

Senast vecka nitton babes! Puss


Kommentarer
Postat av: Ella

Ville bara önska dig ett stort Lycka Till med allt! :)

2010-04-17 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0