Nu drar jag!

Oj vilket liv jag lever, jag stannar ju aldrig hemma för länge som ni kanske vet, och är jag borta ett tag så blir hemma helt plötsligt borta. Nu ska jag dra till Trysil till på lördag, sedan blir det Trollhättan på söndag. Ska först åka skidor i Högegga (det brantaste området) och fotografera i Trollhättan. Livet leker litegranna just nu, även om oron fortfarande gnager i magen och hjärtat är helt varmt av sköna känslor!

Haha, ojdå, ska aldrig mer vurpa tror jag. Man ser ju hel-mupp ut med glasögonen sådär på sne. Lovar photoproof på mig när jag åker i år ska ni se. Är så dålig på det annars! Och det ÄR coolt att åka med hjälm, har två stycken, en svart och en vit så att jag kan matcha med kläderna! Tönt? Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0