Gratis shopping!

Idag har jag haft en superfin dag, sov länge länge och sen såg jag lite mer på the Rachel Zoe project. Jag har dessvärre blivit lite skadad och uttrycker numera "I die" och "Ba-na-nas" lite för ofta för mitt eget bästa! Igår när jag hittade gårdagens outfit utbrast jag "aaaw, i die" högt för migsjälv... detta är inte hälsosamt mina damer och herrar.

Hursomhaver, jag gick ner till staden för att shoppa en smula men fann ingenting i klädväg, tråkigt värre! Vårkollektionerna är inte i butik och reorna är usla. Hittade däremto lite inredningsprylar och en bra nagellacksborttagare. Billigt och bra!

Förövrigt hittade jag några söta örhängen i min smyckeslåda som jag glömt bort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0