Kul!

Idag har varit en otroligt omvälvande och omtumlande dag... eller inte! Shoppade lite, drack lite rosé till lunch och åt lite sallad till middag... eller inte! Vaknade vid elva, jobbade mellan två och halv fyra och sedan drog jag hem och sov lite till, lagade mat och sedan drog jag till Chalmers för att capsa. Blev inte full och det var inte heller så roligt och de flesta var alldeles för fulla vilket inte alltid är så roligt som man tror. Mest pinsamt ibland faktist, så just nu ligger jag här i min säng med en arm som är målad med vit målarfärg. Finfint!! Fick iallafall ett gulligt ett gulligt sms nyss: "sov sött lilla nasse". Vill inte tolka det som att jag är nazist, jag tror inte det! Hoppas på det bästa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0