Om livet och kärlek

Jag älskade dessa skor, men de gick sönder...
Idag har jag haft en känslofull dag. En såndär dag som man inte vet upp eller ner, in eller ut. Jag är vid ett vägskäl i mitt liv där jag inte riktigt vet vad jag vill göra. Eller jo, jag vet vad jag vill, jag vill känna mig betydelsefull. Inte betydelsefull i offentligheten, utan betydelsefull i någon annans liv. Jag vill känna mig älskad och älska tillbaka. Jag tror att jag kanske har mognat under min tid i Brighton och jag känner nu att jag vill bli vuxen. Hitta mitt livs kärlek, flytta hemifrån och avsluta en riktig utbildning.
I vår kommer jag plugga vid Borås textilhögskola och produktionslogistik vid Skövde högskola samtidigt som jag jobbar på mitt gamla jobb som ekonomiassistent på deltid. Låter som en bra plan inför våren, men i höst vill jag studera något "riktigt" så att jag kan bli det jag vill. Om jag har kommit på vad jag vill bli.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0