Fotboll och modellande

Okej, nu är det sjukt mycket konstigt som händer i mitt liv. Väldigt mycket jobb, mycket festande och mycket kläder. Har också fått två roliga (och konstiga...) förfrågningar den sista tiden:

- Jag ska tydligen coacha ett fotbollslag på onsdag morgon. och jag kan INGET om fotboll! KUL!

samt

- Jag ska gå en stor modevisning för en kompis klädmärke i mitten av augusti. Jag liksom? Storlek 38a (dvs plus-size i modebranchen) Roligt och utmanande, jag som älskar kläder och aldrig har gått modevisningar innan ska göra det. Gjorde ju lite fotojobb när jag var liten, men det var ju längesedan.

Så; fotboll och modellande! Inte illa pinkat!

Och jajuste, jag flyttar till Kalmar för att studera Internationella affärer på Linnéuniversitetet den 23e augusti. Då kommer kanske bloggandet att bli lite roligare från mitt håll. Och ja, jag har lägenhet mitt i centrum med eget kök och toalett. Kommer att komma lite inredningsinlägg i framtiden.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0