I'm a friggin' gentlewoman

Okej, såhär är läget: Det är fruktansvärt sällan jag tycker att en kille är trevlig, snäll, attraktiv, humoristisk etc. etc. jag har väldigt höga krav helt enkelt. Och när jag träffar en sån kille, vad händer? Jo, de är självklart upptagna. What else? Och tjejerna är alltid "tråkiga" "griniga" och "sega" och jag är alltid "så mycket bättre än hon". Idag var jag i samma sits all over again. Visst är det smickrande att höra för mig men stackars tjejer som har killar som säger såntdär. Jag skulle aldrig vilja att min kille höll på sådär...

Idag var ändå killen i fråga en trevlig typ, hans tjej ringde och kände sig ensam och han fick lite dåligt samvete. Eftersom killar är killar så frågar de tjejer hur de ska göra (eller ja, de borde iallafall göra det...) så frågar killen i fråga mig hur han skulle göra, om han skulle stanna eller dra. Jag ville ju egentligen bara säga "stanna, stanna" men jag sa till honom att smsa tjejen om 10 minuter och fråga hur hon kände sig, han gjorde det och sa sedan att hon var okej. Då sa jag att hon säkert ville ha honom där och så drog han. Det är väldigt svårt att säga till en skön typ att dra men det var det enda rätta!

Jag vet hur fruktansvärt det känns när en kille är otrogen mot en, och jag skulle ALDRIG utsätta en tjej för något sånt. Visst, det skulle absolut inte gått så långt nu, eller någonsin (eftersom jag inte är en sån typ...) men bara tanken på att många killar tänker såhär får ju en att fundera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0