Back in la Suede igen!

Nu är jag tillbaka och jobbar som vanligt. Har verkligen VÄRLDENS BÄSTA JOBB på Liseberg! Är så lycklig varje gång jag går dit och har ett leende varje gång jag kommer hem. Jag skrattar på väg till personalmatsalen när jag hör de glada skriken från attraktionerna och jag har världens bästa kollegor.

Årets första kaninfest, sjukt rolig! Och nej, jag tog inte kortet, så jag är inte den som är mest oskärpt här inte. Gott att kunna skylla på något! Nu ska jag iofs inte gå på festen ikväll, men om två veckor, då SMÄLLER det. Maskerad och hela alltet! Har redan kostymen fixad tack vare mina kära engelska vänner!

Skriver allt om England om ett tag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0