Tråkiga inlägg

Ursäkta för sjukligt tråkiga inlägg men just nu har jag inte internet med min bärbara (och alla bilder...) så jag får lägga upp en massa fina bilder som ni sett innan. Imorgon blir det jobb och klippning av min överdrivet fula frisyr. Chop-chop! Tror att det blir uppklippt men utan lugg just nu.

Längtar tillbaka till Bali och sommaren nu, även om jag vet att jag snart kan surfa igen (ja, jag vet att det är en bodysurfboard, men benen var döda efter två timmars vanligt surfande) Och shit vad brun jag var! Jag har lovat att lägga mig i solariet när jag har tränat tio gånger, dvs om nio gånger till. Dumma mig som lovar dumma saker som att springa göteborgsvarvet 2012 och klä ut mig till dumma saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0