Santa baby!

Topshop Premium, £ 120

Nu skall tjata hål i huvudet på jultomten att köpa dessa skor och en symaskin till mig. Beställde ju en av mina drömväskor härromdagen, men den får jag ju inte förens om minst 4-6 veckor. Buhu för köer till saker, men jag vet att det är kvalité och att den är handgjord så det är värt det.
Mår för övrigt lite bättre nu efter en hemma-spa-kväll med doftljus, scrub, ansiktsmask och manikyr. Jag har ett jättestort behov att skämma bort migsjälv när jag har varit sjuk. Gör dock allt för att bli frisk, inkluderat att dricka mitt kombinations-anti-förkylnings/feber/ont-pulver från England. Totalt beroende!
Nu ska jag försöka sova igen. Ska bli bättre på att blogga, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- åh vad heta skor!

2010-11-01 @ 01:07:39
URL: http://swedishflatmafia.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: OH JAG VET!!! Ska verkligen fråga tomten om jag kan få dem!

2010-11-01 @ 20:25:39
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0