BRANÄS!

Nu är jag alltså framme i Dalby, nära Branäs, någonstans i norra Värmland. Ett helt underbart ställe, och det första jag gjorde när jag kom hit var att packa in alla mina saker, duscha, äta mat med min supergoa roomie Elin och sen drog vi ner till grannarna. Våran granne ovenför kom ner också, ytterligare en go tjej. Idag börjar jag jobba klockan två, och bra är väl det, för festen igår var lite småvild, och nej, jag blev inte full. Däremot blev jag toppad i håret, klippt mellan fingrarna etc. Inte så farligt, det gjör inte ont, det är snyggt etc. Oroa er inte! Och det var av misstag, ajuste, och sen var det någon som groggade ner min fläta, och sög på den. Hmmmm, namnet nämns inte pga att han kan ta skada av det. (Sponstrad snowboardåkare, Elin :P)

Jaja, iallafall, vaknade för någon timma sen, börjar inte förän klockan två så jag tar det lite lugnt. Kollade ut genom fönstret och detta är vad jag ser:

Utsikt över backarna och allt, och ja, Gräddhyllan är helt underbar!

Nu ska jag dricka the och ha det bra... Mysigt här i snön.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har väääärldens bästa utsikt :D

2008-12-15 @ 18:17:13
URL: http://loenn.blogg.se/
Postat av: Frida

svar Elin: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOO! (observera skånskan :P) Verkligen!

2008-12-15 @ 18:32:13
URL: http://fridaradmark.blogg.se/
Postat av: Frida

gud vad härligt! blir aningen sotis ;)

2009-01-11 @ 13:40:27
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0