En meckarbild på moi!

Jag lovade ju en bild som Denise tog på mig när jag meckade under min bild igår pga att jag hade köttat mig med snökedjorna. Somsagt, detta resulterade i att Elin, Denise och Tolde fick vänta på mig och agera ficklampsbärare för annars skulle jag aldrig klara mig. Tack för hjälpen!

Japp, där under bilen ligger jag och lyser med min lilla ficklampa, och Tolde hjälper mig att dra i kedjan från andra hållet. Men gick gjorde det! Idag har jag jobbat med godis hela dagen. Först fick jag diska godislådor, sen montera ihop ett helt Parrotsställ (ja, Tolde klarade det inte själv, så jag fick rycka in) sen fyllde vi på naturgodis och vanligt godis. Det var hela dagen, förövrigt så har det börjat töa så det är ishalka nästintill överallt. Men sånt händer. Har faktist inte halkat idag, även om jag ibland var väldigt nära ex antal gånger.

Nu på kvällen har jag lagat en massa mat och sett till att fylla upp kylen med lite färdiglagad mat. Imorgon blir det sittning och sen kickoff på jobbet. Roligt roligt, däremot så vet jag inte om jag vågar ha kjol på mig, även om jag vill. Längtar till de höga klackarna som jag alltid har på mig i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0