Utmattad!

Går knappt att beskriva hur trött jag är, kom till jobbet klockan tio i sju imorse och jobbade fram till halv nio. PÅ KVÄLLEN! Förstår ni hur trött jag är? Helt sannslöst! Hade 1 timma och 15 minuter rast under detta, men ändå. Hel otroligt! Men fina pengar faktist, nu ska jag iofs snart gå och lägga mig för att börja jobba klockan sju imorgonbitti igen.

Men vill ni veta en bra sak? Imorse råkade jag se migsjälv i spegeln i bara underkläder, och för första gången i mitt liv så är jag faktist nöjd med hur jag ser ut! I underkläder! Förstår ni hur långt jag har kommit med tanke på att jag har haft otroligt dålig självkänsla och självförtroende. Världens boost imorse alltså! Var bara tvungen att skriva det för att jag är så himla glad. Hoppas att alla människor ser sigsjälva som jag gjorde imorse. Och jag är hundra procent säker på att jag så tidigt som imorgon kommer att se migsjälv som dendär fula Frida igen, men ändå! Fatta om man kunde känna så varje morgon.. fasen! Det ska jag nog göra!

Nej, bröstoperationsdokumentär på trean nu, intressant faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0