Rom!

Ja, som ni kanske märkt så har jag inte riktigt varit närvarande här på bloggen den sista tiden. Och inte ens närvarande i detta hemmaland jag kallar för Sverige! Jag har varit i Rom, Italien, nivet detdär stövelformade landet i söder. Druckit en massa rödvin, rosévin, sjungit och haft the time of my life. Helt och hållet underbart! Sprang omkring i gamla staden i Rom, vid Forum Romanum och gått alla 551 trappsteg upp i Peterskyrkans kupol.

Eftersom jag numera är en spontan person så har jag lovat att åka ner till Lund på fredag för att träffa alla kära vänner.  Kom på detta i förrgår så nu bär det av! Därifrån får ni se partybilder kan jag lova. Midsommar+vänner+muik=PARTY!

Summan av pannkakan är alltså: Rom, hemma ett par dagar, Lund, hemma ett par dagar, Hultsfred (?), hemma ett par dagar, Way out West. Puss på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0