Blötsnö!

Ojoj, nu börjat slasken komma... och jag som fullkomligt avskyr slask och allt vad det har med sig. Kan det inte bara gå från snö till sol? Det kan väl inte vara så svårt för Han däruppe att förstå, eller? Jaja, jag vaknade iallafall runt tolvtiden idag, eftersom jag råkade försova mig, dock var jag ledig från jobbet så det var lugnt. Åkte till backen runt tvåtiden för att ta ett par åk, vid tre så joinade även Hanna, Sara, Wictor och Oliver och vi åkte lite skicross. Wictor sa tom att "Frida, du KAN ju åka skidor" även om jag hade sagt det. Menmen, alla tror inte på att jag är så bra som jag är...  Efter detta satt jag och tjötade lite med skidlärarana som jag ska bo med sista veckan, och sen var det dags för clinic för vissa av dem. Hanna, Oliver och jag drog hem till mig för vi var superdupertrötta, Wictor fick komma med pizza senare. Fasen vad gott det ska bli att dra till Båstad i sommar med dem!!!! Behöver lite sånt efter mitt spartanska no-shopping-life häruppe. Klarar det knappt kan jag säga, menmen, snart är jag hemma, och det ska bli sjukt skönt.

Nu på kvällen har jag diskuterat sexigheten i benbrott med Anton på msn, haha, har inte pratat med honom på en halv evighet så det var gott att prata en massa minnen etc. Dock missar jag honom då han bor i Århus och pluggar medicin och kommer hem precis fel tider för att ses, menmen, vi tar det i sommar istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0