Roadtrip!


Ja, härromdagen var jag, Hanna och en massa andra tjejjor på en roadtrip till världsmetropolen Karlstad för att shoppa sönder våran ekonomi litegranna. Detta resulterade i en mixer, några tröjor, ett par skor, en kjol, ett bälte, en maxhamburgare och en herrans massa andra saker. Superroligt! Denna bild är förövrigt tagen cirka tre sekunder och femtiosju hundradelar innan Jag somnade, och hanna somnade på min axel. Och jag vette fan hur jag har fått uggle-solbränna men det är la ett snyggt spexarfoto på mig iallafall.
Och jag är totalt svältfödd på shopping nu igen, så nu ska jag shoppa i Göteborg också. God I love money and my work! Och den 16e är det skoter som gäller så vi får se om jag lever längre än en vecka. Förhoppningsvis, håll tummarna för mig! Jag vill helst fira min 20e födelsedag nämligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0