Ensam?

Sitter nu i världens finaste stuga, högt uppe på ett berg, med en massa vänner, och känner mig helt totalt ensam. Och det är så sjukt, för jag är verkligen inte ensam eller ogillad, men ändå känner jag mig bara i vägen. I vägen och oälskad. Det var längesedan jag var singel såhär länge, och det känns jättekonstigt. Samtidigt som jag är glad och lycklig med att vara singel. Men det är konstigt när ens läppar har glömt hur det känns att kyssa någon...

Jaja, men annars är allt bra. Faktist, även om även jag har mina svackor. Som nu då till exempel. Igår var vi i Torsby och köpte dricka, väldigt bra, för nu kan jag vara sofistikerad och pimpla rödvin hela dagarna. Finfint är livet då. Men ledsamt just nu. Och nu ska jag faktist sluta leka rödvinspoet.

I övermorgon kommer jag hem. Och det känns så bra att jag snart börjar gråta. Saknar er så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0