Thé- och kaffeälskarens paradis

Jag har hittat det; paradiset. Eller ja, iallafall för oss kaffe- och théälskande varelser. Ica Maxi i Göteborg! Det är helt underbart, deras thé och kaffesortiment. Allt finns, verkligen allt! Thé i lösvikt, Espresso Houses syrupsorter och alla olika kaffesorter som finns på marknaden. Himla bra!

Vad har jag då gjort idag? Jag har vaknat, ätit några smörgåsar, och sen surfat runt i hopp om att hitta lite mer information om Brighton. Sedan kom Becca över och vi köpte thé, det var väldigt gott och skönt att prata en massa om allt mellan himmel och jord. Nu har jag precis ätit middag med hela familjen och ligger nu och kollar på Gossip Girl. Så himla bra serie, och väldigt söta kläder överallt.

Imorgon skall jag ringa Engelska ambassaden om svininfluensasprutan som jag verkligen, verkligen skulle vilja ha. Den kommer ju tyvärr inte hem till Sverige innan jag flyttar, så jag hoppas att jag får den på plats i London eller England. Nu ska jag fortsätta att kolla på GG och leta goda drinkrecept, fest imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0