Hemma från festen

Japp, nu är jag alltså hemma, helt jättetrött men nykter. Drog ändå två redbull (utan vodka...) under kvällen för att hålla mig vaken. Ibland är det nämligen jag som råkar ut för att få chaufförsjobb. Åh, nu spelar de en av mina absoluta favoritlåtar på radion; Lemontree av Fools Garden. Ger mig så underbart fina nostalgivibbar.

Tillbaka till festen; en stor privatfest med ett par hundra gäster, fri bar, goodiebags, liveband och hela köret. Älskar såna fester, inte ofta man får gå på sådana! Några igenkännbara ansikten och annat fint. Kvällen slutade med fågeldansen, rosa paketöppning (han som fyllde år hatar färgen rosa...) och annat smått och gott! Finfin kväll, bilder kommer då det var fotografer på plats!

Nu sitter jag här, vid min dator och ska snart nana natten tillsammans med min älskade nallebjörn Dien. Eller ja, jag vet inte riktigt hur man stavar hans/hennes namn, men det uttalas Dijänn. Sov så sött!


Där är Dien, ser ni hur trött jag ser ut eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0