Dålig uppdatering..

Ja, jag vet, ni är kanske arga och sura på mig. Men nu ska jag verkligen skärpa mig. Jag har ju trots allt bara fyra veckor kvar häruppe, och om sanningen ska fram så ska det bli sjukt skönt att komma hem till Göteborg igen.  Hanna, min partnerincrime kommer tillbaka hit på lördag kväll och då kan jag bara förbereda er på en fetingutgång! Ska bli sjukt skönt också, då är jag förhoppninbsvis av med min medicin också. Och ja, jag är sjukskriven i två dagar till pga att jag kräktes inatt av alla mina hostningar.  Vet ni vad som är positivt här i livet dock? Jo, att Frölunda leder med 2-1 i matcher.  Och att jag lever och har det finfint, trots alla sjukdomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0